Your Design

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2019

Personliga presenter!

Av Your Design - 15 augusti 2019 10:30

Personlig present till dig själv

eller någon annan!

 Köp en personlig present som ingen annan har.


Skriv ordet "Beställning" i ämnesraden.

  

Glöm inte att ange din adress vid beställning

samt om du vill ha ditt brev skickat rekomenderat.

 

Hösterbjudande!

10 % rabatt och fri frakt.

Gäller alla nya beställningar.

Erbjudandet gäller fram till 15 sepetmber 2019. 

  

 Jag skänker 10 kr/sålt halsband

till barncancerfonden

 
 
helen

helen

16 juli 2010 14:11

gudars vilka kreaktioner! ;) jættefina!

http://helojny.blogspot.com

 
Trollpackan

Trollpackan

19 juli 2010 09:04

Ha en underbar sommar du också!

http://http:/www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Minna

8 augusti 2010 18:19

Skickar du smycken till Finland också?? Hittade så mmycket fint :)

 
YD

YD

11 augusti 2010 21:33

Förlåt att jag inte svarade på en gång!
Jag skickar vart du vill.
Sverige, Finland, Norge, Danmark......

http://www.yourdesign.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

18 augusti 2010 10:19

Vad fina saker! Gör du allting själv elleR?
Kolla in vinnarklicket.se! Där kan man vinna en gratis DVD nu i dagarna! Själv är jag med och tävlar om ett presentkort på HM så jag kan shoppa loss till hösten nu! Hoppas du får en fin dag!
Kramar
lisa

http://www.vinnarklicket.se

Your Design

18 augusti 2010 14:50

Jo, jag gör allt själv.
Materialet köper jag sen gör jag resten själv.
/Anneli

 
Jaana

Jaana

26 augusti 2010 20:59

Hejsan! :) Yes de gjorde det för mig iallafall..kan ju hända att man kunde ha gjort det på någo annat "sätt"..det vet jag faktiskt inte..Men men..hur som så är jag JÄTTE NÖJD över halsbandet..jag rent ut sagt ÄLSKAR det..:)..så det är nu just det samma fast det kostade lite extra..:)

http://tjix.blogg.se

Your Design

26 augusti 2010 21:06

Men så bra att du är nöjd! :)
Jag ska försöka lösa betalningar från Finland på något annat sätt, det kan ju vara knivigt men jag ska i alla fall kolla upp saken.
(Det skulle ju vara om man skickar med posten)
Det är ju hemskt om man köper en produkt för 100 kr och ska behöva betala 65 kr extra bara för att banken ska tjäna....... Nä, en bättring hoppas vi på.

 
Jaana

Jaana

27 augusti 2010 16:03

Hej igen! :)..Fick en kommentar om betalningen utomlands..så kolla in inlägget där du skrev en kommentar så vet du vad det är frågan om..:)

http://tjix.blogg.se

Your Design

27 augusti 2010 19:06

Tack för tipset, detta ska jag föra vidare till mina kunder i Finland.

 
Jenniien

Jenniien

28 september 2010 13:45

Vilka fina grejer du har här, så mysiga!

http://jennietarkka.blogg.se

 
Jenny Sjöberg

Jenny Sjöberg

14 september 2011 15:46

Tack så mycket för mitt jättevackra halsband som kom idag! Ljuvligt! :)

http://jennyjon.bloggplatsen.se

Your Design

15 september 2011 05:51

Så bra att du blev nöjd! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Your Design - 1 december 2013 11:00


  Kärleksringen   169,-   Priset är för detta utförande   Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl mellanslag. Kedjan är en 65 cm lång kulkedja. Pärlorna finns i färgerna...

Av Your Design - 1 december 2013 10:00


    Design "Maja"    169,-   Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl mellanslag. Kedjan är en 65 cm lång ärtlänk. Hjärtat direkt under ringen har texten: "Made With Love" ...

Av Your Design - 1 december 2013 09:00


    Mina Älskade Barn   259,- (Inkl 2 taggar)     Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl. mellanslag. Taggen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst t...

Av Your Design - 1 november 2013 11:00


  Vendela 169,- (Inkluderar två tags)   Silverpläterat halsband med valfri text. Tagsen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst till texten Max 8 tecken/tag, liggande text upp till 13 tecken/tag. Kedjan är en 40...

Av Your Design - 1 november 2013 10:00


     Tag på kulkedja   109,-   Silverpläterat halsband med valfri text. Taggen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst till namnen. Max 8 tecken/tag liggande text upp till 13 tecken/tag. Kedjan är en 65 cm lång k...

Presentation


Om du hittar något som du vill beställa, kontakta mig på yourdesign@live.se

10 kr till barncancerfonden

Jag skänker 10kr/sålt halsband till barncancerfonden.

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards