Your Design

Alla inlägg under november 2009

Av Your Design - 5 november 2009 22:01

Mina barn är de bästa jag har och deras namn bär jag stolt runt min hals.


Jag tillverkar namnhalsband efter ditt önskemål.

Se på mina bilder och beställ eller designa själv och jag fixar resten.

 

Jag skänker 10 kr/sålt halsband till barncancerfonden

 

Leveranstiden vaierar.

 

Mellan en till två veckor efter de att du lämnat din beställning så ska halsbandet vara klart.

Det kan ta längre tid men det kan också gå fortare.

Jag skyndar på så gott jag kan för att du ska få ditt halsband snabbt.

 

En perfekt present till dig själv eller någon annan.

 

Ung som gammal, kille eller tjej, man eller kvinna.

Lika uppskattad av alla.

Den silverpläterade/silverfärgade metall som jag använder är nickelfri eller nickelgodkännd.


Förslag på ord och meningar för stansning: 


Alltid I Mitt Hjärta

Alis volat Propriis - Flyger med egna vingar

Angel/Ängel/Änglavakt

Amour/Amore/Amor  - Kärlek
Amor Vincit Omnia/Kärleken övervinner allt
Busig

Busfrö
Carpe Diem/Fånga dagen

Carpe Punctum/ Fånga ögonblicket

Divinum sedare dolorem  - Det är gudomligt att lindra smärta

Diamonds are a girls best friend

Du & jag

Du är omgiven av kärlek
Efterlängtad
Forever/För evigt
Födelsedatum/Dopdatum
Gå dit hjärtat leder dig

I Mitt Hjärta

Love - Kärlek
Lycka

Mamma/Pappa

Mammas Hjärta

Mihmet credo  - jag tror på mig själv
Mina älskade barn / Barnbarn

Mina barn/Mitt barn

Mina förevigt

Min skatt

Min ängel

Mormor/Morfar/Farmor/Farfar
Personnummer

Si vis amari, ama  - Om du vill älskas, älska
Verae amicitiae sempiternae sunt" - Sann vänskap är evig

Verus amica rara avis  - En sann (kvinnlig) vän är en sällsynt fågel
Världens bästa mamma/pappa/mormor/farmor osv osv...
Värdefull
Älskade barn
Älskad
Älskad från första stund

Änglar finns du är en

 

För fyrstav

MAMMA  HUSA  VÄNNINNA  SYSTER  eller  ÄLSKARINNA 


Skötselråd för silverpläterade smycken 


- Sov inte med smycket på

- Utsätt inte smycket för väta (duscha inte med den m.m)
- Förvara inte smyckena i fuktiga utrymmen
- Silverpläterade smycken går inte ihop med hudkräm, parfym, hårspray eller liknande.
Låt dessa torka in i huden först innan du tar på ditt smycke.
- Förvara smycket i tillslutna tygpåsar när det inte används.


Bytesrätt/återköp
Ingen bytesrätt eller återköp då smyckena special tillverkas för just dig.


Porto

Porto tillkommer på alla beställningar.


Vill du att din leverans skickas Rekommenderat

så tillkommer 55 kr utöver porto.

Säg till redan vid beställning annars skickas halsbandet som vanligt brev.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Om du hittar något som du vill beställa, kontakta mig på yourdesign@live.se

10 kr till barncancerfonden

Jag skänker 10kr/sålt halsband till barncancerfonden.

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards