Your Design

Alla inlägg under november 2013

Av Your Design - 1 november 2013 11:00


Vendela

169,-

(Inkluderar två tags)


Silverpläterat halsband med valfri text.

Tagsen finns i olika storlekar.

Jag använder den som passar bäst till texten

Max 8 tecken/tag, liggande text upp till 13 tecken/tag.

Kedjan är en 40 cm lång kalaskedja med klolås.

Av Your Design - 1 november 2013 10:00

 

  

Tag på kulkedja

 

109,-


Silverpläterat halsband med valfri text.

Taggen finns i olika storlekar.

Jag använder den som passar bäst till namnen.

Max 8 tecken/tag liggande text upp till 13 tecken/tag.

Kedjan är en 65 cm lång kulkedja.

Av Your Design - 1 november 2013 09:00

 

 

Två tags på kulkedja

 

149,- (utan hjärta)

189,- (med hjärta)


Silverpläterat halsband med valfri text.

Taggen finns i olika storlekar.

Jag använder den som passar bäst till namnen.

Max 8 tecken/tag liggande text upp till 13 tecken/tag.

Kedjan är en 65 cm lång kulkedja.

Presentation


Om du hittar något som du vill beställa, kontakta mig på yourdesign@live.se

10 kr till barncancerfonden

Jag skänker 10kr/sålt halsband till barncancerfonden.

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards