Your Design

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Design "Maja"

Av Your Design - 1 december 2013 10:00

 

 

Design "Maja"

 

 169,-


Silverpläterat halsband med valfri text.

Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl mellanslag.

Kedjan är en 65 cm lång ärtlänk.

Hjärtat direkt under ringen har texten: "Made With Love"

Glashjärtan finns i färgerna Vit, Rosa, Ljusblå.

 
 
Ingen bild

Annika Suikki

5 november 2009 22:57

Supersnyggt ju!
Om jag vill ha ett sånt här smycke precis som det ser ut här på bilden med tre namn på brickan och tillhörande kejda, vad skulle det kosta då?
Kan maila mig här: annika.suikki@rabdido.se

 
Ingen bild

sanna wedberg

23 juli 2010 22:23

Hej!

Om man skulle vilja ha de dära smycket plus namn, är det priset som står eller tillkommer det en summa för namnet också? :)

Tack på förhand!

 
Fru Eriksson

Fru Eriksson

14 september 2011 17:38

Snyggt!!!!

http://frunsblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Your Design - 15 augusti 2019 10:30

Personlig present till dig själv eller någon annan!  Köp en personlig present som ingen annan har.   Skriv ordet "Beställning" i ämnesraden.    Glöm inte att ange din adress vid beställning samt om du vill ha ditt brev skickat rekomende...

Av Your Design - 1 december 2013 11:00


  Kärleksringen   169,-   Priset är för detta utförande   Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl mellanslag. Kedjan är en 65 cm lång kulkedja. Pärlorna finns i färgerna...

Av Your Design - 1 december 2013 09:00


    Mina Älskade Barn   259,- (Inkl 2 taggar)     Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl. mellanslag. Taggen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst t...

Av Your Design - 1 november 2013 11:00


  Vendela 169,- (Inkluderar två tags)   Silverpläterat halsband med valfri text. Tagsen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst till texten Max 8 tecken/tag, liggande text upp till 13 tecken/tag. Kedjan är en 40...

Av Your Design - 1 november 2013 10:00


     Tag på kulkedja   109,-   Silverpläterat halsband med valfri text. Taggen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst till namnen. Max 8 tecken/tag liggande text upp till 13 tecken/tag. Kedjan är en 65 cm lång k...

Presentation


Om du hittar något som du vill beställa, kontakta mig på yourdesign@live.se

10 kr till barncancerfonden

Jag skänker 10kr/sålt halsband till barncancerfonden.

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards