Your Design

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Mammas Hjärta

Av Your Design - 1 oktober 2013 14:00


 

         

 

Mammas Hjärta/Hjärtan

 

269,-

(Inkl 1 tag)


 

Silverpläterat halsband med valfri text.

Ringen är 40 mm i diameter och rymmer max 40 tecken inkl mellanslag.

Taggen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst till namnen.

Max 8 tecken/tag liggande text upp till 13 tecken/tag.

Kedjan är en 65 cm lång ärtlänk.

Hjärtat direkt under ringen har texten: ”Made With Love”

Glashjärtan finns i färgerna Vit, Rosa, Ljusblå.

 
 
Jessica - Mamma till charmkillen Neo

Jessica - Mamma till charmkillen Neo

12 december 2009 22:21

Just det här utförandet var riktigt riktigt snyggt! Jag undrar bara hur lång halskedjan är?

http://jessica-lund.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

15 december 2009 20:56

Hej!
vilka HELT UNDERBARA smycken du gör,,Såg din länk inne hos Berith Max max..
Är det för sent att beställa nu till jul?

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

11 januari 2010 22:20

Vilka fina smycken du gör. :) Jag skulle jätte gärna vilja göra en beställning om det går bra? Isf skulle jag vilja ha det som finns på detta inlägg. Med rosa hjärtan och att det ska stå Alicia.
Hur lång tid tar det och hur betalar jag?
Mvh Malin

http://www.alicia070607.blogspot.se

 
Malin

Malin

11 januari 2010 22:22

Hej igen. Jag skrev fel blogg adress. Det ska vara www.alicia070607.blogspot.com
Mvh Malin

http://www.alicia070607.blogspot.com

 
Ingen bild

kajsa

26 januari 2010 19:35

Vad fina smycken du gör, jag skulle vilja beställa en sådan med "mammas hjärta" med 2 tags och 2 rosa glas hjärtan. men kan man få kulkedja ist eller skulle det se dumt ut?

 
sandra- mamma till Isabelle och Vilicia

sandra- mamma till Isabelle och Vilicia

29 september 2010 19:27

Så otroligt fina smycken... Gör du armband också?`=)

http://www.karlekovervinnerallt.blogg.se

Your Design

29 september 2010 22:09

Jag har riktat in mig på halsband.
Armband kanske kommer längre fram, men inte nu.
/Anneli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Your Design - 15 augusti 2019 10:30

Personlig present till dig själv eller någon annan!  Köp en personlig present som ingen annan har.   Skriv ordet "Beställning" i ämnesraden.    Glöm inte att ange din adress vid beställning samt om du vill ha ditt brev skickat rekomende...

Av Your Design - 1 december 2013 11:00


  Kärleksringen   169,-   Priset är för detta utförande   Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl mellanslag. Kedjan är en 65 cm lång kulkedja. Pärlorna finns i färgerna...

Av Your Design - 1 december 2013 10:00


    Design "Maja"    169,-   Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl mellanslag. Kedjan är en 65 cm lång ärtlänk. Hjärtat direkt under ringen har texten: "Made With Love" ...

Av Your Design - 1 december 2013 09:00


    Mina Älskade Barn   259,- (Inkl 2 taggar)     Silverpläterat halsband med valfri text. Ringen är 32 mm i diameter och rymmer max 30 tecken inkl. mellanslag. Taggen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst t...

Av Your Design - 1 november 2013 11:00


  Vendela 169,- (Inkluderar två tags)   Silverpläterat halsband med valfri text. Tagsen finns i olika storlekar. Jag använder den som passar bäst till texten Max 8 tecken/tag, liggande text upp till 13 tecken/tag. Kedjan är en 40...

Presentation


Om du hittar något som du vill beställa, kontakta mig på yourdesign@live.se

10 kr till barncancerfonden

Jag skänker 10kr/sålt halsband till barncancerfonden.

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards